fredag den 19. februar 2010

Hjemmesko blev til en taske

Tasken fik en kæde som hank , tasken den er ennu flottere i virkeligheden . Farven svinger lidt alt efter lyset da jeg tog foto af den .

Nu fik jeg tasken filtet og syet 2 knapper i , nu er det så jeg vil tænke på hvilken hank jeg vil sætte i måske en kæde hvis jeg kan finde en, jeg kunne jo også hækle en hank i dobbelt garn med perler hæklet ind hist og her,men nu ser jeg hvad jeg finder på, jeg vil nok se om jeg kan hitte en kæde i næste uge som første prøvning.Tasken måler 14+ 26 cm i lommen er der fint plads til en mobil



Hjemmeskoens opskrift blev til en taske , jeg har blot strikket ribstykket længere , jeg har også strikket en lomme og sat indvendig og lavet en klap hvor der så skal en knap i , der skal også en knap i oppe i hanken, i morgen skal den filtes tasken det bliver spændende .

Ingen kommentarer: