onsdag den 31. oktober 2007

grydelapperne

Grydelap flødekande udsolgt

2 stk Grydelap blomst 45 Kr



2 stk 50 kr


bagside 2



2 stk Forside - 45kr




Bagside2





2 stk forside -50 Kr






bagside2







2 stk Forside -50 kr








2 stk 50 kr









2 stk 40 kr










Udsolgt -2 stk hjertegrydelapper 50 kr









Igen har jeg fået hæklet et par grydelapper , hjertet og juletræet er ret sent da der er meget monterinsarbejde. de hvide grydelapper ses med for og bagside ,den hvide side er forsiden. Jeg laver ikke ret ofte flere grydelapper ens da jeg tit laver om på opskriften , måske jeg sælger nogen af dem og prisen vil ligge fra 40 til 50 kr alt efter hvor meget arbejde der i og lave dem .også andre dele jeg hækler sælger jeg nok også hvis nogen får interesse for det.

Ingen kommentarer: